Schwarzkopfov 120. rođendan
Izdvojeno | Schwarzkopfov 120. rođendan

Schwarzkopf: 120 godina inovacije

Prvi šampon, prvi lak za kosu, svetski proslavljene boje za kosu i nova definicija lepote koja se razlikuje od ostalih: Schwarzkopfova priča je obležena inovacijom. Schwarzkopfov 120. rođendan - 120 godina strastvenog zalaganja za posebnost, kreativnost, modu i zeitgeist.

Mala apoteka Hansa Schwarzkopfa u Berlinu.

Schwarzkopfova priča o uspehu počinje davno.

Sve je počelo pre 120 godina, sa malom prodavnicom u Berlinu: Hans Schwarzkopf je osmislio prve revolucionarne proizvode za negu kose koji su ubrzo počeli da budu traženi na svetskom nivou. Danas je Schwarzkopf u vlasništvu Henkela - i predstavlja jedan od najuspešnijih međunarodnih brendova. Njegove inovacije predvode u oblasti nege kose, oblikovanja i boje. To nije priča samo o proizvodima: radi se o individualnoj lepoti, o dobrom zdravlju i o predstvaljanju sebe u najboljem svetlu - sa neograničenim mogućnostima. Krenite sa Schwarzkopfom na put sećanja! 

Slika Hansa Schwarzkopfa.

1898

Hans Schwarzkopf, hemičar i farmaceut, otvara „drogeriju boja, lekova i parfema" u ulici Passauer Straße u Berlin-Charlottenburgu. Da li je on predvideo da će ova drogerija biti kamen temeljac za jednu od najznačajnijih svetskih kompanija za negu kose?

Prvi Schwarzkopf šampon.

1903

Prva inovacija dolazi ubrzo nakon toga: Hans Schwarzkopf izbacuje puderasti šampon. Jedno pakovanje košta 20 nemačkih „pfeniga" (centi), rastvara se u vodi i začas postaje popularnije od sapuna za kosu koji su postojali u to vreme. „Šampon sa crnom glavom" postaje odmah hit.
 

Bočice prvog Schwarzkopf šampona.

1927

Sledeći preokret za Schwarzkopf dolazi s uvođenjem prvog tečnog šampona za evropsko tržište.


 

1933
Sledi prvi šampon na svetu bez sapuna / bezalkalni šampon: „Onalkal" se smatra pretečom modernih šampona. Osim proizvoda za negu kose, širi se opseg proizvoda za trajnu. 

Slika prvog proizvoda za hladnu trajnu ondulaciju od Schwarzkopfa.

1947

Sa „Onaltherma", Schwarzkopf uvodi prvu hladnu trajnu na nemačko tržište. S ovim proizvodom talasi se stvaraju bez zagrevanja na skoro 100-stepeni toplote. Istovremeno, „Poly Color" uvodi boju za kosu za krajnje potrošače.
 

Prvi Schauma Creme-Schaumpon od Schwarzkopfa.

1949

Schwarzkopf uvodi „Schauma Creme-Schaumpon" u tubi na nemačko tržište. Postiže ogroman uspeh: „Schauma" postaje sinonim za šampon u Zapadnoj Nemačkoj - i stvara masovno tržište za šampone u Nemačkoj.

Prvi Taft lak za kosu od Schwarzkopfa.

1955

Žene ne moraju više da brinu zbog vetra ili vremena, jer je „Taft" prva „tečna mreža za kosu". U zemlji koja je slavila „Wirtschaftswunder" (ekonomsko čudo) nakon rata, izmišljen je novi glagol na nemačkom: „taft" znači „obložiti kosu lakom za kosu".

1968
Schwarzkopf uvodi „Palette Color Shampoo". Boje iz serije Palette su i dalje dostupne i nastavljaju da pružaju pravu stručnost u bojenju kose.


1974
„Schwarzkopfova metoda" se uvodi - novi sistematski koncept za trajnu koji obuhvata konsultaciju, tehnologiju i trening.


1987
Prijateljski nastrojen prema okolini: Schwarzkopf je prvi međunarodni proizvođač kozmetičkih proizvoda koji je reagovao na značajne teme kao što je održivost. „Drei Wetter Taft" lak za kosu je prešao sasvim na propelante bez CFC-a.
 

Logo Henkel korporacije.

1995

Henkel korporacija sa sedištem u Dizeldorfu preuzima Schwarzkopf i postaje jedna od vodećih evropskih dobavljača za negu za kose.
 

Prva samopigmentujuća boja za kosu od Schwarzkopfa.

1998

Naravno, Schwarzkopf je proslavio svoj 100. rođendan sa još jednim inovativnim proizvodom: „Re-Nature" je prva samopigmetirajuća boja za sedu kosu. Njena formula, kada se izloži vazdušnom kiseoniku, vraća prirodnu boju kose.
 

Logo mladog brenda got2b.

2004

got2b - mladi brend koji namenjen trendovima uličnog stila - predstavljen je evropskim trgovcima.

2007
Armin Morbak razvija nove Schwarzkopfove izglede. Ovaj stručnjak za kosu pretvara moderne trendove u nosive frizure koje su i glamurozne i moderne. Te frizure fotografiše jedan od međunarodnih slavnih fotografa kao što je Patrik Demaršelier.
 

Logo dobrotvorne inicijative Million Chances od strane Schwarzkopfa.

2016
Ohrabriti žene: Schwarzkopf objavljuje inicijativu u dobrotvorne svrhe „Million Chances". Zajedno sa lokalnim i međunarodnim dobrotvornim organizacijama, Schwarzkopf sprovodi projekte koji podržavaju devojke i žene sveta u stvaranju uspešnog profesionalnog i privatnog života.
 

ColorExpert boja za kosu sa negom za kosu od Schwarzkopfa.

2017
Schwarzkopf donosi poslednje trendove boje i nege za kosu iz salona direktno kod vas kući: ColorExpert kombinuje zanimljive boje sa intenzivnom negom. Sistem u 3 koraka sa OMEGAPLEX®- tehnologijom štiti mikro-veze u kosi, čak i kada su obojene. Rezultat je blistava i savršeno prirodna boja.

Schwarzkopfov 120. rođendan

2018
Schwarzkopf je primer lidera inovacija: kako bi obeležio svoj 120. rođendan, ovaj brend slavi individualnu lepotu sa kampanjom #createyourstyle - odlazak fizičkog ideala ili promocija lepote. Različitost, autentičnost i pouzdanje su na glavnom mestu. Šta je zaista važno jeste da oblikovanje bude zabavno. Schwarzkopf želi da nastavi da daje svoj doprinos tome.
 

Discover: